Lilla lysmasken..

Det är Indias nya smeknamn =) Mest för att hon lyser som tusan när vi är ute när det är mörk.. hon har ett halsband som syns! Lilla sötnosen

Var på möte idag om make up store visningen på lördag.. kändes inte så lite bortkastat! För dit, dom surrade lite, blev indelad i grupper, fick ett papper och sen var det slut. Det hela tog ca 20 min! Lite less att jag åkte från Boden för det! Dom hade ju lika gärna kunnat mejla över det. Well well.. nu ska jag inte vara gnällig, var ju lite mysigt att åka runt i bilen och titta på saker efter.
Men på lördag.. då jädrans kommer jag vara trött på kvällen.. ska vara på ripan i Luleå kl 11.00 och sen beräknar dom att det hela ska vara slut vid 22.15. Första visningen är 19.30 och andra 21.30 har jag för mig? Och sen är det efterfest men den tror jag att jag kommer skippa, kommer nog vara för trött + att det blir svårt att ta sig hem om det blir för sent. Ja jag vet.. jag är tråkig =) Sen är det ju personal fest helgen efter så jag sparar mig hellre till den!
Jo.. på tal om den.. jag jobbar ju 8.00-15.00 egentligen den lördagen.. men så kom eva och frågade om jag inte kunde jobba till 16.30 den lördagen.. WHAT?? Hur tusan ska jag hinna hem duscha och fixa mig och tillbaka på 1.5 timme? Det är 3 mil att köra fram och tillbaka! Men när jag lät så tveksam så sa hon att så fort vi hade fixat färdigt i charken så fick jag åka.. kommer vara snabb som blixten med att städa!


Nä.. nu ska jag gå och sova och kramas med älsklingen!

C ya!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0