Lilla hunden =)

Hon är så söt min lilla mys! Fast hon löper så är hon precis lika go och mysig och snäll som vanligt. Finns inte nånting i henne som inte är perfekt =) Just nu ligger hon precis bakom min stol i data rummet.. eller det gör hon ju alltid, hon följer alltid med vart jag än går. Ser vi tv så ligger hon i soffan och kramas med oss.. om det inte är för sent på kvällen för då går hon och lägger sig på sin bädd i sovrummet =) Hon är både kvällstrött och morgontrött! Kan det bli mer perfekt! =)
För varken jag eller min älskling är ju speciellt morgon pigga heller.

Är ledig imorgon nu.. ska bli så grymt skönt! Ska ta riktigt sovmorgon och sen ska jag (försöka!) ta mig ner på stan och gå färdig i butikerna för min insamling. Annars måste jag göra det på torsdag. Vill ju lägga in min beställning nu!
Sen på torsdag kommer mina gummor ut hit å då ska vi se film och bara mysa å surra =) Tänkte försöka hinna baka nåt gott till då också. Var verkligen jättelänge sen vi umgicks "på riktigt"  och bara surrade. Så det ska bli riktigt kul.

Måste ta mig i kragen och tvätta och städa min bil så jag kan sälja den nu också! Behöver ju verkligen en kombi.. lilla mys kan ju inte åka omkring lös i baksätet.. tänk om vi skulle krocka! Usch hemska tanke!! Hon har iof ett bilbälte.. eller bilsele eller vad man då ska kalla det som hon alltid har om vi åker lite längre sträckor. Men hon avskyr verkligen den där grejen så även om jag vet att det är för hennes skull så känner jag mig taskig när jag tar på henne den =)

Hade tänkt lägga upp nån halloween bild nu men jag blev för slö för att orka börja med det så dom kommer en annan gång =)

Har dessutom hittat en utbildning som jag verkligen verkligen verkligen vill gå, det är en master makeup artist & hårstyling utbildning i stockholm. Den var inte så jätte farligt dyr men tillräckligt! Det som var så bra också är att den är inte så lång.. typ 20 veckor å det ska jag väl överleva i "storstan". Fast ett krav är ju som att älsklingen följer med.. tror inte jag skulle klara det utan han.. behöver honom nära mig. Kan inte tänka mig att "flytta" bort i 20 veckor och bara träffa honom ibland,, då skulle jag bli galen. Finns väl som bara ett stort krux och det är att det nog inte är så jätte lätt att få jobb inom det sen.. och det skulle ju som vara bra om man fick jobb efter. För jag vill verkligen inte flytta bort på riktigt.. trivs så bra här. Men men.. får kolla upp lite så får vi se vad som händer sen.. *hoppas*

Nä nu kurrar magen igen.. ja jag vet vad klockan är (00.03) och jag ska ändå gå och fixa lite mat. Älsklingen och India vill säkert också ha =) Bon apetit.. hur det nu stavas!



C ya!


                                                                                  
                                                                                 sova lite på husse & matte

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej gumman! Onskar jag ocksa kunde komma o kolla film med er :( Buhuuuu.. haha! Jag far overleva utan! Med min underbara baby! Tur att vi har sanna fina pojkar i vara liv! Och vovsingar ;) PUSS darling!

2008-11-06 @ 01:25:34
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Tessi

my god va hon är söt=)

2008-11-06 @ 13:17:41
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0