Hair cut

Idag har jag klippt mig.. iof bara toppat men det var skönt att bli ompysslad en stund ändå och Maria lärde mig ett bra knep att snabbt fixa till en frisyr med rakt hår =) Brukar ju alltid vara lockig när vi ska göra nåt kul annars, men det tar ju 700år att fixa i mitt hår! Bra till personal festen.. då kommer jag ha kort tid på mig att fixa iordning mig.. jobbar ju till 3 och bussen brukar gå vid 6 så dår har jag mindre än 3 timmar på mig att hinna hem och fixa mig och tillbaka till jobbet. Men det fixar sig nog.. kanske gör mig i ordning hos mamma och pappa istället. Men det är ju ett tag kvar till det =)

Förutom att klippa mig idag så har jag varit förbi hos Jannice i hennes studio och surrat en stund och så var jag och älsklingen och köpte en extern hårddisk till mig.. för alla mina bilder. Den bärbara datorn fick slut plats när jag höll på lägga över bilder idag. Men sen kolla vi på internet och såg att samma grej var billigare att beställa (som allt annat också) visste ju iof det innan men jag fick för mig att dom kostade lika mycket.. så nu funderar jag på om jag ska orka lämna tillbaka det jag köpte och beställa istället.. skulle tjäna 160kr på det men samtidigt känner jag mig för lat för att göra det.. har ju redan ett hemma nu och det var ju "bara" 160kr.. eller?  Vad tycker ni? =)

Nu sitter jag och budar på en klänning på tradera.. auktionen stänger kl 21.02 och just nu leder jag iaf =) En jätte fin klänning som är lila och svart.. kanska nåt för p-festen? =)

Annars händer inte så mycket.. kanske uppdaterar när jag vinner auktionen (hoppas!)

C ya!

---------------------------

Jag vann! =) Tjoo.. och det blev bara 300kr med frakten. Perfect! Den kommer va så fin tillsammans med mina nya skor!
Och älsklingen var helt underbar.. han visste hur gärna jag ville ha den och så känner han ju mig och vet hur glömsk och förvirrad jag kan va ibland så han hade (utan att säga nåt) ställt alarmet på sin telefon så det ringde innan auktionen gick ut! Helt underbar är han! Älskar honom så mycket!

---------------------------

På Marre's begäran =)


Så här ser klänningen jag köpte ut. Visst är den fin.. lila =)


Kommentarer
Postat av: Miii

Va skönt o klippa sig :) de måste ja me göra snart, efter praktiken!!

Åh klänning till personalfesten åh.. :)

Har hittat en på åhlens men vet inte om jag ska ha den då eller inte.. hihi.. kram gumman!

2008-11-19 @ 21:14:16
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle Klagmann

Din lilla shoppoholic.. du maste visa bild pa klanningen :) Tradera ar bra grejor :) Hehe.. PUSS

2008-11-19 @ 23:17:11
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

Den var ju skitsnygg klänningen :) åååååh!!

2008-11-25 @ 19:44:45
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0