Zzz

Åh va jag vill att India ska sluta vara skendräktig nu! Fy tusan va jobbigt det har varit i natt.. har vaknat typ 100ggr av att hon piper, drömmer och bäddar. Är inte speciellt pigg nu.. och så ska jag jobba idag också.. blä. Kommer somna i kassan.
Som tur är så kommer det nog vara rätt mycket folk med tanke på att det är nyår på onsdag..

Borde få mitt körkort idag..  annars spelar det tydligen ingen roll.. får köra ändå bara jag har giltig legitimation med mig. Tur det för det är flera veckor sen jag skickade in bild och påskrivft och betalade så det är ju inte mitt fel att vägverket är sega.
Så imorgon får jag köra igen.. yey!

Nu måste jag gå och duscha och göra mig i ordning innan jobbet... suck. Vill bara krypa ner i sängen och sova!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0