Sega jävel

Jaha.. smet från jobbet 20min tidigare idag för att det skulle komma en kille från kiruna och köpa min bil och han skulle komma kl 18 och jag slutade egentligen 18. Nu är klockan 19.45 och idioten har inte kommit än! Lite jävla irriterad kan man ju lätt säga att jag är. Han ligger definitivt inte i förhandlingsläge.. Tycker jag inte om hans bil eller att han försöker pruta eller så då får han åka hem tomhänt och jag kommer inte ha det minsta lilla dåligt samvete för att han får köra ca 70 mil. Det var dessutom han som ville komma kl 18 och helst tidigare! *morr*
Och jag har ont i magen och är hungrig så jag kommer inte vara speciellt trevlig att ha att göra med. Måste hinna in till stan och hämta medicin innan kl 22 också.
 Min tanke om honom är: jävla idiot!

Men kram till alla er andra iaf =)

Kommentarer
Postat av: Miii

Vad dåligt av honom , men köpte han den sen när han kom då? :)

Det var en klänning typ, så man kunde ha leggings under, jo den e fin :)

2008-12-26 @ 21:18:48
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0