Näst sista dagen..

Snart är det nytt år.. och fy tusan vad det här året har gått fort!! Det har verkligen bara svischat förbi. Helt crazy.
Imorgon blir det nog bara att fira pappas födelsedag lite på dagen och sen åka hem och vara sjuk med älsklingen, fast han mår visst liiite bättre nu iaf. Och så ska jag nog vara chafför till Andreas och Sosso. Kan ju ändå inte dricka så då kan jag ju lika gärna köra. Kul nu när jag har ny bil också =)

Har satt igång ett projekt att tvätta kläder som är märkta med handtvätt.. kör dom i maskinen ändå men på ylleprogrammet och bara på 30 grader så jag hoppas att dom klarar sig! För inte tusan ids jag stå och handtvätta! Never!

Blir nog en tidig kväll ikväll.. ska bara hänga den där tvätten nu och sen gör jag mig iordning för sängen och kryper ner och läser.
Var förbi morfars grav ikväll efter jobbet också.. älskar att vara där. Känns som man får tillbaka en massa minnen från morfar och så är det så stilla och tyst och vackert. Tände ett ljus men det blåste så mycket så jag måste nog åka dit imorgon också och se så det fortfarande lyser! =)

Joo.. GOTT NYTT ÅR!! Om jag nu inte hinner skriva imorgon.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0