Lessen =(

Stressade in som tusan till stan för att hinna hämta min tabletter på apoteket (har snart ett helt eget apotek hemma) sen for vi till garaget och kolla bilen lite, handlade och hyrde film och när vi sätter på filmen och ska se den så funkar den först inte! Efter lite om om men lyckas vi få igång den och sen när det började bli spännande så slutar den funka igen! Riktigt pissigt =( Så då blev jag lessen...

Ska beställa en bilbur till India imorgon.. från kalix, var inte alls dyrt. För en halv bur 500-750kr! Asbilligt om man jämför med dom andra jag kollat på.. dom gick ju på 2-3000kr! Och så får man den måttbeställd å precis som jag vill ha den.. riktigt bra!

Jo just ja.. kommer inte bli mycket party för mig närmaste månaderna.. ska äta antibiotika i 6 månader!! As länge ju. Men men.. skit samma bara det blir bra och jag slipper få det igen på ett par år =)

Nåja.. ska väl lägga mig och läsa nu eller nå när inte filmen funka!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Vad var det for film ni hyrt? Pissigt varre :(

2008-12-28 @ 01:16:36
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miii

Men shit, ska du äta i 6 månader, de var inte lite länge med antibiotika. slipper du det sen länge då eller? hoppas verkligen det, usch gumman!! Massor av kramar till dig!

2008-12-28 @ 13:17:11
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj det var länge! Hoppas det försvinner sen då! kram

2009-01-02 @ 12:58:00

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0