Kurragömma =)

Hihi.. idag efter jobbet for jag upp till granbergs kojan där älsklingen och Niklas var, vi grilla korv och myste på.. dom hade hunnit med att köra lite skoter innan jag och India kom dit. India fick prova sin första tur på skoter.. hon tyckte väl inte att det var så jättekul direkt.. hon var lite skrajsen men det gick ändå jättebra hon satt helt stilla i min famn! Sen lekte jag och India kurragömma i skogen.. skit kul =) Jag sprang och gömde mig bland träden när hon inte såg och så vissla jag lite så kom hon och leta.. så söt så det är inte klokt! Tror hon tyckte det var rätt kul =) Fast nu ligger hon i soffan och är jätte trött!! Lilla sötisen.. hon sprang runt och busa som en tok i snön i minst 2 timmar. Det är så dumt bara att hon får så mycket klimpar mellan tårna.. hon vägrar gå då och blir helt galen och bara ligger och biter på dom. Men jag har beställt skor till henne så då blir det förhoppningsvis bra! Men hon kommer nog inte uppskatta dom i början direkt =)

Försöker övertala älsklingen om att vi ska åka till Ikeå snart också.. typ idag eller imorgon.. måste köpa julklappar och sånt.. och hylla till badrummet! Och så känner jag verklligen för att åka bort och se nåt annat också. Skönt att koncentrera sig på nåt annat och inte bara fundera en massa!

Gjorde plättar till middag idag.. MUMS!! Riktigt gott är det =)

Men nu ska jag ta och hoppa i duschen.. luktar rök från korv grillningen.

C ya!

Kommentarer
Postat av: Miii

Gud va mysigt :) Grilla korv och åka skoter! Jag o Adam ska nog i början på nästa år ta en tripp till hans stuga och kanske ta med oss Elvis så han får leka i snön också :) kram!

2008-12-03 @ 08:14:57
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0