Julhandel!

Hjälp vad mycket mat folk handlar! Det är helt insane! Var beredd på att det skulle vara massa folk idag på jobbet och så kommer jag dit och så är det relativt lugnt några timmar men sen så kommer typ hela Boden och ska handla.. my god! Och nästan varenda kund handlar för 1500kr.. minst!
Det känns då som att tiden går fort när man jobbar.. fullt upp hela tiden =)

Och så har jag fått en skendräktig vovve.. tycker det är i senaste laget men men =) Hon har en leksak som hon går runt med och så gnäller hon typ konstant och ser jättelessen ut. Stackars liten. Hon har varit så i typ 2-3 dagar men nu verkar det som att det nästan har gått över. Skönt! Blir det mer och mer och att hon mår dåligt så måste jag nog operera henne. Fast det känns ju taskigt det också. Måste fundera på det där.
Nu sitter vi då och myser och kramas =) Mysigaste lilla hunden.

Och på fredag byter jag nog bil =) Till en bmw 520 kombi.. nice. Kommer en kille och ska kolla på min och jag ska kolla på hans.. kul att prov köra å sånt när man inte har körkort =) Hoppas jag tycker om hans så vi kan byta men på bilderna ser den fin ut.

Nu måste jag hoppa i duschen och sen krypa ner i sängen. Jobbar 9-13.45 imorgon och sen ska jag och älsklingen till luleå och han ska julshoppa det sista. Kommer nog vara stört mycket folk på stan tror jag. *hjälp*

Natti natti

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0