Julafton

När man var liten så tog det flera livstider innan det blev julafton och man höll på att längta ihjäl sig! Saknar den känslan.. nu är det stress och stök och tiden går alldelens för fort! Men visst är det mysigt ändå =) Fast jag måste erkänna att jag bara har haft korta stunder av julkänsla i år.. den bästa var när jag och älsklingen hade klätt granen och satt i soffan med barr och skräp och kartonger överallt och jag satt uppkrupen i hans knä och vi tittade på granen och bara småpratade och kramades. Det var en riktig guld stund.

Nu är julaftonen förbi och jag har kommit hem från mina föräldrar, kom iof hem för nån timme sen men har bara slöat på tills nu =) Först idag så for vi till Magnus pappa och åt en god jul lunch och sen for vi hem och hämtade India och gav varandra julklappar. Sen for jag till mamma och pappa och Magnus åkte till sin mamma. Massa god mat och julmys! Sen skjutsade min lillebror hem mig och India och nu väntar vi på att husse ska komma hem. Han och hans kompisar har nån tradition typ att dom far på puben P på kvällen på julafton.. tänkte först följa men jag orkar inte med en massa folk och så känns det inte som rätt dag att gå ut på julafton, då är jag hellre hemma och myser.
Blir iof inte utgång för mig på juldan heller. Jobbar till 21.15 och sen visste jag inte vart folk skulle ut så jag hann inte köpa nån förköps biljett och sånt tjafs så det blir bara att vara hemma för min del. Vilket faktiskt känns ganska skönt, är inte alls på fest humör.

Vi har fått en massa fina presenter idag! Bla har vi fått ett badrums skåp av mamma och pappa och en avfuktare! (behövde verkligen en till badrummet!) Sen fick vi jättefina champange glas av Magnus ena syster och så massa mer men jag orkar inte räkna upp allt =)

En bra jul har det varit iaf!

Hoppas alla mina fina vänner har haft det bra också!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0