Inte igen!

Men jodå.. jag har fått urinvägsinfektion igen!! Är så fruktansvärt less.. är det inte sjukdomen som ger mig massa smärta i magen så är det urinvägsinfektion istället.. och det är då nästan ännu värre! Hann jobba typ 1 timme innan jag var tvungen åka i panik till läkaren. Fick iaf antibiotika som jag ska äta i typ 2-3mån nu så jag hoppas verkligen att det här är sista gången på väääldigt länge! Eftersom det bara blev värre och värre så for jag aldrig tillbaka till jobbet utan dom fick ringa in en annan. Skönt att få vara hemma och må dåligt istället. Men imorgon blir det jobb igen.

Jo.. imorgon kommer jag nog att byta bil också verkar det som! Min fina golf vr6:a.. kommer sakna ihjäl mig efter den! Älskar den bilen! =(  Men jag känner att Indias säkerhet måste komma i första hand och kommer byta till en bmw 520 touring. Ska sätta in en bur i halva kombi utrymmet och göra det lite mysigt för henne där. Det är ju 1000ggr säkrare för henne att åka så än att åka lös i baksätet på golfen, har iof ett bilbälte till henne men hon avskyr det och vill ligga på golvet vilket resulterar i att hon blir hängandes mellan sätet och golvet.




Min fina bil =)
Har haft mycket roligt med den!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0