Ingen sömn här inte

Usch... är så grymt svårt att sova när man måste springa på toa varannan minut.. Tur att jag inte börjar förens kl 14! Sitter vid datorn och lyssnar på musik och funderar om jag kanske skulle ta en dexofen eller inte..
+ Smärtan försvinner
+ Jag kommer bli dåsig och somna
Sen ett stort minus
Inte bra för kroppen och jag blir lätt beroende av dom.. tar dom bara om jag verkligen verkligen måste och helst inte när jag ska jobba.. är svårt att focusera och hålla tankarna i styr när jag har tagit dom.. känner mig som en stor bomulls tuss (vilket i sig inte är otrevligt men dumt när man måste vara koncentrerad) =)

Well.. ska se om det inte blir bättre snart.. annars måste jag ju.

Längtar efter min älskling också.. han (som alla andra) är på farmen och har roligt.
Jag vill också vara med! =(

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0