Färga håret =)

Nu håller jag på att färga håret.. och jag gör det själv så det ska bli väldigt intressant att se hur det blir och på hur många ställen jag har missat! Men jag har verkligen rufsat runt i håret och allt känns då som så där kladdigt. Egentligen skulle älsklingen hjälpa mig men då for han till sin bror å så blev han kvar och då blev jag less och gjorde det själv. Fast sen när jag stod och höll på gorma med håret så ringde han 2 ggr men jag kunde ju inte svara men då ringde jag upp sen och då sa han att han kunde komma hem och hjälpa mig iaf.. han fick lite dåligt samvete =)  Hihi.

Här är en bild på mig i action =)


Får se om det blir nån efter bild eller om jag har misslyckast för mycket =) Det ska iaf bli typ mörkbrunt.. less på att vara ljus nu!

Wooohh... hårfärgs-ångor...wooooh!

Blev helt plötsligt förkyld idag också.. kände absolut ingenting när jag vaknade och så helt plötsligt ca 15-30min efter att jag börjat jobba så bara pang sa det!  Fast det är inte så farligt än så länge.. snorig som attan och lite svullen i halsen men annars inget allvarligt. Kuta över till apoteket och köpte otrivin comp.. funkade faktiskt jättebra mot rinn snuva och nästäppa.. precis som dom lova på förpackningen =)

Nu är det dags att skölja ur färgen... dadadaaaa! (Hålla nu tummarna!!)

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

Wiiii, va fint gumman! Eller hoppas jag då :) men de tror jag! puss

2008-12-21 @ 19:58:18
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0