Barnhemmet

Nu har vi äntligen sett den färdigt! Den var riktigt riktigt bra faktiskt.. och slutet var inte alls vad jag hade väntat mig.
Helt klart sevärd, till skillnad från typ senate 5 filmerna vi sett.. alla har varit helt värdelösa.

Mamma och pappa och min lillasyster har varit och hälsat på en sväng i kväll också, tittat på våran fina julgran och min nya bil. Kul att träffa dom och surra lite.

Å imorgon är det dags att jobba igen.. 15-21.15 inte så långt pass men det känns grymt segt ändå.. inte alls laddad för jobb. Verkligen dags att byta jobb nu.. frågan är bara till vad?? Har ju några grejer jag är sugen på men då är det utbildning och svårt att få jobb inom det efter.. men vi får se vad som händer.
Funderar på att ta en vecka semester efter att det lugnat ner sig lite nu efter jul och nyår. Bara ta det lugnt och vila upp mig lite.

Nä nu ska jag ren bädda sängen och krypa ner och läsa vidare i min bok.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0