Myser


Åh, jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikväll!
Råkade visst börja scrappa lite och då flyger ju bara tiden iväg.. hihi.
Nåja, det är ju så himla kul och jag blev rätt nöjd med den här layouten.




Jag har använt ett ljusgrått cardstock som bakgrund, ett vitt mönster papper med blommor av sammet och en ruta av svart cardstock.
Sen har jag dekorerat med vita blommor med lite glitter på, 2st olika band (ett brett vitt organza band och det svarta med prickar på) och så några rhinestones och inte att förglömma den lilla nappflaskan under texten.
Texten är utstansad i vitt cardstock (stilen heter vintage) och så har jag dragit med blyerts för att få fram bokstäverna lite mer.
Rihinestonesen är uppe i högra hörnet, syntes inte så tydligt på bilden tyvärr.


Men nu ska jag ta och krypa ner.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lina

det är roligt att pyssla, jättefint blev det :)

2011-05-02 @ 10:13:25

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0