Tisdag!

Idag har vi haft en riktigt bra dag jag och lillmannen! Vi har varit på stan med Tessi och strosat runt och fikat lite.. lillmannen fick sig ett par solbrillor! Fy fan va söt han är i dom.. hihi. Är ju viktigt att skydda dom små ögonen mot den starka vår solen nu när man börjar vara ute mer! Och jag hittade en as snygg kavaj på SeeMe som jag viiillll haaaa!! Precis en sån som jag har varit ute efter, måste fasen börja jobba typ nyss så jag har råd att shoppa igen.. haha. Nä men jag ska iaf prata med chefen om att börja jobba varannan helg iaf, mjukstarta lite och så kan jag ju vara hemma längre då också. 
Får se över finanserna lite, om den fina kavajen får flytta hem till mig! Vill vill vill!!

Lillmannen var såå himla duktig idag också, han har bara powernapat några korta stunder men ändå var han go och glad hela tiden vi var på stan. Satt i vagnen och tittade på allt =) Mitt älskade hjärta.

Fanns ju planer på att åka till Överkalix till helgen men nu verkar det inte som att det blir av, inte för mig och lillmannen iaf. Skulle visst bli ganska många där och det finns inget sovrum som lillmannen får sova ifred i. Vart prat om att skaffa barnvakt och att bara jag och sambon skulle åka upp men det känner jag absolut inte för. Känns som så onödigt att första gången lillmannen ska sova borta så är vi flera timmar bort om det skulle vara nåt. Nej tack!! Speciellt inte nu när han är så himla mammig och små tjorvig på kvällen när han ska somna.
Och så skulle vi inte hinna tillbaka till babysimmet heller.. och den kursen var ju inte direkt billig så jag vill inte missa en gång till pga av en sån sak. Vi har ju bara 3 gånger kvar på babysimmet också så..
Bara synd för jag är bjuden på partaj på lördag och det hade varit himla kul att fara på men blir jag själv så går ju inte det heller.

Well well.. har ju världens finaste bebis och hund att mysa med iaf =)

Nu ska jag se färdigt bygglov och sen House!


Kommentarer
Postat av: emma

men ååååh....man får ju aldrig träffa dig... :(

2011-03-15 @ 21:21:02

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0