Öppnis

Idag har vi varit iväg på öppna förskolan en sväng, grymt härligt att komma ut lite och träffa folk!!
Lillmannen tyckte också att det var himla kul. Han låg och sprattlade och surrade med Olle och sen satt han som ett litet ljus och lyssnade när det var sångstund =) Sötnosen. Sen blev han sååå hungrig, han åt rotfrukter med kyckling och så knaprade han i sig typ ett halvt rån, smaskens! Dock har det varit en massa krångel med sömnen idag (eller senaste veckorna egentligen) han ville inte sova nånting innan vi for till öppnis utan han sov typ 10 min i bilen på väg dit och så en pytteliten stund när vi kom dit. Sen sov han ca 20min i vagnen när vi drog en snabbis på stan. Så han är himla trött men för trött för att sova =(
Men nu tror jag äntligen att han har somnat!!

Nu blir det snart middag.. korv och stuvade makaroner. Sen funderar jag på att baka kärleksmums.. får se om det blir av =)

Hihi.. sitter och ser repriser av i en annan del av köping.. dom är ju så jäkla roliga!!

Nä.. laga lite mat då va.

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0