Scrapbooking!

Nu har jag just kommit hem från scrapbooking kursen! Och guuud va roligt det var! Längtar redan tills nästa vecka =)
Fick klart en layout iaf och jag blev riktigt nöjd! Ids inte fota den och visa nu så ni får se den imorgon om ni vill?

Nu vet jag iaf vad jag önskar mig i födelsedags present.. present kort på scraptime! Hihi =) Svin bra butik och hon som äger den är jätte trevlig och inspirerande, perfekt att kursen är i samma lokal som butiken så man kan handla under tiden man scrappar. Finns så otroligt mycket fint man kan jobba med!

Lillmannen var ju hos sin mormor och morfar under tiden jag var på kursen och det hade gått jättebra! Han sov när jag lämnade honom där och sen hade han sovit typ 2 timmar och sen hade han surrat på en hel massa =)
Tusen tack för barnvaktningen!

Nu ska jag äta lite och sen blir det nog att krypa i säng om lillmannen fortsätter sova dvs!

Har iaf haft en superbra dag idag!

Hoppas att ni också har haft det.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Miii

vad smart att kursen är i samma hus som scraptime! praktiskt att kunna handla där då under tiden :) joo de är så kul o scrappa! vi måste ha nån kväll också då vi kan scrappa tillsammans :) jag vill göra nå fint med kort på Loke! :) kram gumman.

2011-01-13 @ 11:25:28
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0