Layout från igår.

Så nu har jag äntligen fått lite tid att blogga på! Har städat och donat på idag och så har lillmannen varit gnällig och krävt massor av uppmärksamhet =) Vilket han såklart har fått också. Men han var såå duktig och satt i sin sitter medans jag dammsög utan att ge ifrån sig ett pip! Senaste tiden så vill han ju bara vara i min famn hela tiden och så har han fått för sig att han är lite rädd för dammsugaren också men idag gick det himla bra. Han satt och tittade på bebis tv och det var tydligen väldigt spännande =) Var nåt färgglatt tåg som for fram och tillbaka och lät lite grann.. passade tydligen honom perfekt.



India fick en sida.

Nu ska vi åka och handla och så vill jag åka förbi kontex och kika lite =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha! Såg ingen tomte på bilden och blev förvirrad;)

2011-02-09 @ 17:52:16
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

vad fin den blev!! :)

2011-02-09 @ 20:29:04
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

fint du pysslar på :)

2011-02-10 @ 18:39:38

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0