Tisdag

Har typ redan tappat bort dagarna! Var tvungen fundera en stund innan jag kom på vad det var för dag idag.

Idag har vi mest varit hemma och joxat på.. eller älsklingen har joxat på och jag har mest gjort ingenting.
Vi var en sväng till Kusån och sen förbi Erikslund efter middagen.. är så himla skönt att vara ledig!

Slängde nyss igång en tvättmaskin och hoppades att det skulle funka.. den är ju som halvpaj men vi trodde att den skulle palla med en tvättning. Men icke! Så nu sitter min stackars älskling och skruvar i den och ska sätta dit nya kol, och då ska den banne mig funka. Känns som att det snart börjar bli brådis att få en funkade tvättmaskin ;)

Igår var vi förresten på en cykeltur.. vi cyklade från oss till Erikslund, och India sprang brevid hela vägen! Trodde inte att hon skulle orka hela vägen men hon kämpade på! Vi cyklade ju i ganska lugnt tempo och så men ändå.. och hon hade tydligen energi kvar för när vi kom fram sprang hon runt och skulle busa och ha sig =)

Nä nu ska jag käka lite makaroner och se om jag kan hjälpa älsklingen med nåt.. vilket jag mest troligt inte kan men iallafall =)

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0