Onsdag!

Idag har jag träffat upp brudarna i stan och fikat lite och gått ett varv i gallerian. Himla mysigt att sitta och surra och Jossan och hennes lill kille kom också! Super kul att se dom =)
Sen fick jag ju höra en suuuper rolig nyhet också.. hihi! Verkligen kanon kul =)

Efter stan blev det hem och göra middag och ta en snabb dusch och sen for jag till Magda och så kom Tessi så gjorde vi ansiktsmasker.. så nu är jag len som en baby rumpa i ansiktet! Emma kom förbi en sväng och skrattade åt oss också.. vi såg inte riktigt kloka ut.. haha.

Är sjuuukt sugen på nåt gott men vi har verkligen ingenting hemma.. aaahhhh!!! Vet inte vad jag ska ta mig till. Och alla jäkla affärer har stängt. Suck. What to doooo???

Jo just de.. imorgon måste ni hålla tummarna för mig! Ska till läkaren kl 10 och försöka få en sjukskrivning.. hoppas att hon ger mig det och att fucking försäkrings kassan godkänner det! Annars vet jag inte vad jag ska göra. Går inte att jobba längre. Har ju svin ont i ryggen av att bara vara hemma också.. och på jobbet blir det ju inte direkt bättre. Så nu håller ni tummarna! =)
Fast det bästa skulle ju vara om fs ändrar sig om min havandeskapspenning.. meen det lär ju inte ske.

Har målat naglarna med ett vitt lack och så ett skimmer lack över.. blev superfint. Skulle visa en bild om min kamera inte var as kass..

Nä nu svammlar jag bara.. ska leta upp nåt gott att äta nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mare

Haha jag tror jag vet vad det ar for rolig nyhet :) Jag vill ocksa traffas och mysas!!! Grrrrr! :) Hehe! Kram pa dig. Hoppas det gar bra imorgon och du kan bli sjukskriven!

2010-06-17 @ 00:16:33
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Håller tummar och tår!!!! =)

2010-06-17 @ 05:17:54
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

hihi ja de var supermysigt igår gumman :) bara strosa runt o fika lite!

jag håller verkligen tummarna för dig att det går bra!! kom igen!! :)



bra att du påminde mig, ska också fixa mina naglar! dem har blivit jättelånga så ska måla dem i nått fint :) pussokram

2010-06-17 @ 09:33:38
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0