Riktigt chill dag hittills =)

Herregud, såg just att klocka är 3 och jag sitter fortfarande och myser i morgonrock =) Men det är som himla skönt att verkligen ta det lugnt och bara mysa på ibland.
Ska ta och klä på mig nu iaf så ska jag och älskligen hitta på nåt, vet inte riktigt vad än bara..
Kom iaf just på att jag har glömt att köpa majskolvar så det måste vi definitivt göra!

Tänkte göra go middag ikväll med benfri karré, klyftpotatis och svampsås. Och självklart majskolvar också då.. lite trist bara när man inte kan grilla när det är så kallt ute men det blir ju grymt gott i stekpanna också så =) Eller om vi kanske använder min inomhus elgrill kanske.. vi får se.

Ska nog ta och fota magen idag också, måste bara komma över skum-känslan att fota sin egen mage =)
Än är den ju inte direkt så stor men en liten bula har jag fått..
Lägger upp det ikväll isåfall.

Kram


***************************************'

Haha.. råkade visst bli pizza från milano istället, husets special. Mums!
Får bli karré å de imorgon istället =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande!! Vill se din mage :)

2010-02-20 @ 16:58:56
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0