Panduro!!

Shit pommes va mycket grejer jag har hittat i katalogen som jag typ måste beställa! =)
Åh känner att det kliar i pyssel fingrarna, har inte scrappat eller gjort nåt på hur länge som helst. Skulle kunna ställa mig och måla en vägg eller fönsterkarmar bara för att få göra nånting.

Hittade iaf en massa saker som jag har bestämt mig för att beställa, måste bara få pengar först.
Ska prova på att göra egna tvålar, kanske några armband och så skulle jag vilja beställa startkit för att tillverka egna karameller! Och så massa scrapbooking grejer såklart. Och så grejer till att göra egna ljus. Ojoj.. det kommer bli dyrt! =) Får nog ta lite i taget.

Sen håller ju på att fundera ut vad jag ska odla för roligt till våren och sommaren också. Broccoli är ett självklart val! Sen blir det väl morötter och kanske några potatisar. Kommer ju ha en massa ledig tid och då vill jag ju som ha något att pyssla med.
Har ju bara ett problem då och det är ju att jag kanske inte klarar av att krypa runt på marken och rensa ogräs och sånt. Men då har jag tänkt låta min älskling bygga en upphöjd odlingslåda till mig =) Skule ju bli helt perfekt!
Har tom tänkt ut en ritning.. den lär han ju dissa men bara den blir ganska hög så är jag nöjd.

Titta så fin ritning jag har!




En sån här tröja måste jag ju beställa.. haha.

Rätt söt =)

Nä nu ska jag väl ta och röja upp lite här hemma.

Sköt om er!

Kram




Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha:) vilken fin teckning:) :)

Jag hade också en sådan tröja,det måste man;-) den är himla fin till magen:)

Kram:)

2010-02-24 @ 18:45:16
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: magda

Åh säg att han bygger en stor låda så kan jag också få odla:) Tror inte dem blir så glad om jag har nå sånt på vår gård:P haha och en sån där tröja måste du ha:D

2010-02-25 @ 00:21:25
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

De har mycket roligt i den där katalogen. :)

2010-02-25 @ 00:35:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lina

haha va söt teckning, jag tror magnus kommer älska den utförliga ritningen ;)



lyllo dig som kommer vara hemma hela sommaren.. :) jag hade också en sån där tröja dom e kul!

2010-02-25 @ 19:04:28
Postat av: Emmelie

Grattus :) inte visste jag att du ska ha barn. vad kul !

2010-02-25 @ 19:45:31
URL: http://emmeliee.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0