Nu luktar allt nytvättat!

Åh så himla skönt att all tvätt är bort tvättad nu! Nu är det bara huset som behöver städas men det får nog bl en annan dag.. nu är jag helt slut och tänkte vila innan det är middags dags.

Hihi.. söt India, hon var ju med hos Magnus mamma och ner i tvättstugan. Men en gång när vi sprang ner så lämnade vi henne uppe i lägenheten med Magnus mammma och det tyckte India INTE om =) Hon hade vägrat äta allt som Kicki försökte muta henne med och vägrade dricka och gick bara runt och pep och gnällde. Såfort vi kom innanför dörren igen så började hon dricka och käkade upp godiset hon hade fått. Min lilla mupp hund! Hon äter tydligen aldrig när jag inte är hemma heller.. fast Magnus är hemma med henne. Jaja.. det spelar ju inte så stor roll, jag är ju aldrig borta så länge. Och är vi borta nån dag eller så, så är hon ju hos mamma och pappa och där får hon alltid massa gott som hon slukar på en gång.

Blir nog plättar till middag idag, var som sugen på det.

Men nu ska vi hänga in alla kläder i garderoben och sen slappa en stund innan maten.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0