Ingen bebis än så länge..

Har fått sova ganska bra i natt.. himla skönt! Vaknade kl 7 och har inte kunnat somna om så jag steg upp istället, är dock grymt trött fortfarande så jag går nog och lägger mig och försöker sova igen om en stund.

Idag kanske vi ger oss i kast med att skruva upp skötbordet.. skulle vara skönt att ha det gjort också, tar väl iof typ 2min att skruva upp det så =)
Skulle behöva hinna ner på stan en sväng och köpa lite typ till att täcka galler botten på skötbordet med också.. snyggare när det är uppfällt då!

Känner att jag har en himla massa "boande" i kroppen och fast jag egentligen inte orkar så måste jag hålla på pyssla och ha mig. För nån dag sen städade jag ju och fixade i min garderob, igår kväll gjorde jag älsklingens garderob.

Skulle behöva städa och torka ur kylskåpet också så det kanske jag tar tag i idag också.

nä.. nu ska jag ta och krypa ner en stund till..

Zzz


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0