Oj vilken dag!

Har varit en riktigt härlig dag idag! Först for jag och Tessi på road trip till Piteå och Tessi fick med sin några riktigt fina fynd hem från Gallerian! Efter shoppingen for vi och hämtade upp Johans fälgar.. och gissa vad?! Jag hittade dit på en gång! =)
Wiihoo.. på vägen till Piteå så surrade vi om var stället låg och jag hade rätt redan då! Är fasen stolt över mig själv.. hihi.

Jag shoppade ingenting i Gallerian så det var lite trist men jag får ju inte lön förens imorgon och jag är verkligen tok pank. Blev bara en korv på Statoil för mig =)

Meeen.. när vi var klara med allt och satt och käkade korv i bilen så ringde Sara och sa att hennes bröllpsklänning hade kommit till Cinderella i Piteå!! Och sekunden efter att jag lägger på luren med henne så ringer kvinnan som har Cinderella till mig och säger att min tärn klänning hade kommit också! Värsta mega flytet alltså! =) Så då svängde vi förbi där och hämtade upp både Sara´s om min klänning och dom är sååå fina!  Så jag fick iaf med mig en superfin klänning hem! Men jag tänker vänta med att lägga upp bilder på den tills efter bröllopet!

När vi kom hem så slängde jag mig på soffan och vilade lite och sen kom Sara och hämtade mig och så for vi och handlade och gjorde taco middag. Yummi!
Älsklingen och Sara´s Nicke har hållt på att skotta spån från vinden på stora huset hela dagen så dom fick tacos som belöning! Så himla duktiga har dom varit. Verkligen JÄTTE tack till Nicke som har hjälpt till så mycket idag! Tror Magnus hade liite bättre hjälp i Nicke än i mig =)

Nu ligger älsklingen och jag hemma och slappar i soffan och har just sett "Sveriges värsta bilförare" så jäkla roligt program!
Blir att slappa vidare nu och sen sängen och ladda för jobbar helg. Fyy fan va sugit! Är så grymmes less..

Nåja.. natti natti


*****************************************************

Jo en fråga! Det svider/sticker/bränner som faan högst upp på magen som under brösten. Någon som har nån aning om vad det kan bero på?? Grymt störande!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh, jag var på stan igår..fan vad synd att jag inte träffade dig!! =)



Trevlig helg, kraaaam!

2010-04-23 @ 06:02:17
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

halsbränna? eller menar du på utsidan av magen?

2010-04-23 @ 20:04:42

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0