Förbereder valborg!

Wiihoon =) Vi håller på att rensa ut en massa skräp från vinden som vi ska elda upp i våran maj brasa! Himla kul att stöka runt där uppe =) Finns huuur mycket gammalt skrot som helst. Hittills har vi tagit ner 3 köks soffor, ett skåp, ett bord, ett mindre skåp + en massa massa småskräp och träbitar. Vi kommer få en gigantisk majbrasa helt enkelt! Ska bli så mysigt att sitta och elda och surra och bara ha det bra. Längtar!

Dock var jag tvungen gå in och ta en paus.. magen tyckte att det räckte med konstiga lyft och slit =)
Sen ska jag ju jobba snart också så jag står och steker köttbullar och kokar makaroner så jag hinner slänga i mig lite mat innan jag måste fara.

Men fasen va kul det är att rota runt där uppe och röja ut så att vi snart kan sätta igång med stora huset! Wiii =)

Nä nu ska jag äta!

Ha de!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Fy varje gang jag laser din blogg saknar jag Sverige sa mycket.. du paminner mig om allt det roliga o goda; valborg (som vi inte firar har och som jag nastan glomt bort) och kottbullar o makaroner!!!!!!!!!!!! Saknar gammeldagsmakaroner!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-16 @ 00:34:49
URL: http://marli,blogg.se
Postat av: Marielle

mmmmmmmmmmm och snabbmakaroner! MINA FAVORITMAKARONER!

2010-04-16 @ 00:35:31
URL: http://marli,blogg.se
Postat av: Tristangunn

Very informative...God Bless

2011-03-22 @ 14:14:05
URL: http://tristangunn.bloglyric.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0