I feel good..

Oh yes! Idag känns som det kommer bli en bra dag, jag är ju ledig och har sovit himla bra. Vaknade halv 10 men ligger fortfarande kvar i sängen.. så himla skönt att ligga kvar ett tag innan man stiger upp! Vi gick och la oss ganska tidigt igår och så låg vi pratade lite om allt möjligt. Mår himla bra just nu..
Jag har en pojkvän som älskar mig och som jag älskar så himla mycket tillbaka. Vad har jag gjort för att förtjäna att ha det såhär bra?

Nu ska jag stiga upp och ta tag i dagen. Dvs städa och dona =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Brukar också fråga mig själv vad jag gjort för att förtjäna att ha det så bra! =) Fy fasen vad man har det bra alltså!! Det ska man alltid stanna upp och tänka då man mår dåligt!



Och tänk: DU ÄR VÄRD DET!! =)



Kram på dig!

2009-09-24 @ 19:00:55
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0