Bakis söndag..

Fast bakis har jag faktiskt inte varit.. bara trött. Var inte hemma förens vid 5 tiden i morse. Var tvungen att vänta 30 min (!!!) på taxi efter att vi hade käkat på frasses. Grymt irriterande för allt var ju stängt så vi fick sitta på en parkbänk och vänta. Tur att det iaf var bra väder och ganska varmt!
Vi hade iaf riktigt jävla kul! =) Först var vi hos Sara och NIcke och sen blev det bränna. Bränna var väl sådär men vi hade så sjukt kul på förfesten så det gjorde inte så mycket. Var ändå en grym kväll =)


Mys =)


                           
Drick lek =)               Snyggo =)                       Shake it =)


Idag har det varit en rätt lugn dag.. började jobba kl 16.30 så det blev en låång sovmorgon =) Var rätt segt på jobbet också.. det enda som hände var att en glasruta i chark disken gick sönder och exploderade i typ 1 miljard skärvor! Städade glas hur länge som helst.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen..

God natt!
Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Shit va brun du ar Mia! Ar det fejk eller akta branna? HAHAHA! :P Skitsnygg ar du... mer solbrun an mig!! AJDA!

2009-06-01 @ 15:02:17
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: sara

Åhhh älskar verkligen "våran" bild... ska fan rama in den puss

2009-06-03 @ 09:30:21

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0