090503

Det blev en riktigt lång dag i Piteå igår.. var inte hemma förens vid 22.30. Men det var rätt kul.. ett tag iaf =)  Både jag och Sara var rätt less på slutet.  Först var  vi ju och kollade på utställningen och där fanns det några riktigt fina bilar! Efter det så for vi till elgiganten för jag hade tänkt köpa en mini laptop men det slutade med att älsklingen köpte den istället =)  Han är så söt! Men jag får kanske betala den sen =) Haha så det kan gå! Men nu har vi iaf en dator som vi kan ta med till USA. När vi hade shoppat så for vi och käka pizza (efter mycket om och men) Sen for vi runt i flera timmar och kollade på fina ställen och såg några riktigt riktigt fina hus! Och sen blev det dags att dra oss mot racet.. men det var ett riktigt tråkigt race! Knappt några bilar alls med..
Var riktigt skönt att komma hem iaf.. var rätt trött =)

Idag ska vi på kalas min lillebror har fyllt år.. mums med tårta! =) Och så är det riktigt fint väder ute så jag ska passa på vara ute också.. var bara tvungen att ta en sovmorgon först.

Idag är det 38 dagar tills vi åker till USA!! Fan va jag längtar!!! =)

Nä nu ska jag ta tag i dagen!


Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0