Bara skit på tv..

Hmm.. bara skit på tv ikväll! Det jag har att välja på är "Batman- Återkomsten" och "101 dalmatiner". Mitt val är 101 dalmatiner =)
Tycker att batman filmerna suger fårballe om jag ska vara ärlig! Då ser jag hellre en barn film =)

Väntar på att min älskling kommer hem.. han är på garaget och pysslar, och så skulle han köpa med choklad till mig när han kommer hem!! Wii =)
Magen känns som helt bra nu så då tänkte jag fira med choklad.. hihi.

Har förressten hittat en ny favvo blogg! (förutom mina vänners då ;) )
http://micromiss.blogg.se/

Hon är hår och make up artist och är grymt duktig! Tänk om man kunde sminka sig sådär snyggt varje dag =) Tror jag ska övertala henne att hon ska komma och bo i min garderob och fixa mig varje morgon.. hihi.
Är ju grymt sugen på att gå samma utbildning som hon har gjort men just nu finns det inte tid eller pengar till det. Såna planer måste skjutas nåt år på framtiden.. måste bli färdiga med huset först. Men god damn va sugen jag är!
Och så ska Frida börja en sån utbildning i höst.. nää jag är inte alls avis!! =)
Själv får man gneta på på ica ett bra tag till. Usch usch usch å fyy!

Nä nu tycker jag att älsklingen ska komma hem.. med min choklad =)


Hoppas ni har en fin lördag kväll!


Kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

Ja jäklar vad snyggt hon sminkade sig :) så hade man velat kunna!! Kul o få lite tips också, på vad man kan köpa för grejor o så! :) tack för tipset. kram

2009-07-18 @ 23:54:48
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0