Wiiihoo =)

Åh yezz... det blir en Manson konsert till för mig bara jag hinner få biljetter =) Dom släpps imorgon kl 09.00. Börjar ju tyvärr jobba då också men det kan man ju strunta i ett tag =) Ringer väl när jag är på jobbet om jag kanske inte byter pass...
Är ju fasen en as viktig grej jag måste göra =)

Lite dåligt samvete bara att sticka iväg när vi har så mycket med huset men jag kan bara inte missa det här och det behöver ju inte alls bli dyrt heller!

Nu kommer den här vintern bli ännu roligare! =) Verkligen något att se fram emot! Förutom huset då..


Nu blir det lunch!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

åhå vad spännande :) vem ska du åka med då och vart spelar han? :) kram!

2009-08-06 @ 17:49:11
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0