Livet på en pinne..

Eller ja.. nåt sånt iaf.. skulle vara kul om det kunde hända nånting roligt! Just nu känns det som att det bara är samma sak hela tiden.. iof så är det ju en bra cirkel jag har fastnat i. Känner mig rätt glad (trots p-piller) och lycklig. Men så har jag ju världens finsate pojkvän och hund också =) Och mina vänner såklart =)
Men ändå.. skulle vara kul att åka iväg en sväng nånstans.. bara för att bryta vardgas mönstret.

Igår började jag min "stor städning" blev inte så stor egentligen men det lilla som blev gjort behövdes verkligen! Mitt i det jag håller på stuva om kartonger och plocka grejer hit å dit så kommer min India och är sådär söt som bara hon kan vara! Hade ställt ner en tom banankartong på golvet medans jag höll på packa om några andra och den var tydligen en alldelens utmärkt låda att krypa ner och sova i =) Så det var precis vad hon gjorde... kartongen kanske var lite liten men har man varit hemlös och oälskad så kanske man inte är så nog räknad.


                                   
                                                                               Vadå? Va tittar ni på?


Brukar tänka ibland på vilken vändning henns liv har tagit.. från ett helvete och nära döden i spanien till sverige och vara bortskämd och så älskad en liten hund bara kan vara! Kan inte titta på bilderna på henne i spanien utan att börja lipa.. Hur kan folk vara så grymma?!

Har världens sötaste sambo också =) Igår kväll satt jag och läste en massa bloggar och var hur trött som helst.. att stiga upp och gå till toan och borsta tänderna var samma sak som att bestiga mount everest! Å då var han så söt och rullade iväg mig på stolen till badrummet och gav mig tandborste och tandkräm =) Hihi.. bara såna saker gör livet värt att leva! Som när jag var sjuk och nyopererad.. han tog hand om mig hela tiden och passade upp mig och var hur go som helst! Fattar inte hur han orkade =) Min älskling.
Har inte sagt nåt men magen har börjat jävlas sådär igen som innan operationen..  men inte lika mycket och inte hela tiden. Vill inte säga nåt till han än.. vill inte att han ska oroa sig eller så. Ska ju tillbaka till sunderbyn i december så får väl se då hur det är där inne. Hoppas att det inte är nån mer bara. Tills dess är det lika bra att ignorera skiten och försöka ha kul istället =) Snart är det ju firma fest också.. å dom brukar ju vara rätt roliga!

Nä nu måste jag duscha och börja med middag och sen kladdkaka om jag ska hinna innan brudarna kommer =)

C ya!


--------------------------------------------------

Hmm.. nu har mina gummor åkt å det är bara jag och India hemma för älsklingen åkte iväg till S och skulle klippa sig. Jag behöver också klippa mig.. verkligen! Är som svinto i topparna och dom krokar ihop sig till en enda stor tjorv typ 2 min efter att jag borstat håret.. inte kul =(
Blev sådär riktigt mysig nu, känner bara att jag trivs så enormt bra här ute i vårat lilla hus och Magnus är så underbar och allt känns bara så mysigt. Vill att han ska komma hem snart så jag får krama han och säga att jag älskar honom!

Hann baka kladdkaka också.. gjorde den med en liten twist med mintkrokant i.. MUMS!! Och så gjorde jag lite mysigt med liljor som jag köpte igår och tända ljus =) Liljor (vita eller vita med lila i) är soo my favorite! Fast sen ett tag tillbaka har jag verkligen börjat gilla gerberor igen.. fast det går lite mer i perioder.. liljor gillar jag alltid =)




                                                                               

Vad ska jag nu hitta på tills Magnus kommer hem? Kanske en liten kvälls prommis med vovven.. jo det lät bra.

Byebye


Kommentarer
Postat av: Miii

Nåå va söt hon är India, och jaa du har verkligen ändrat hennes liv, och räddat henne ordentligt från hemska tider... så grymt bra! :) o det du gör för de andra hundarna är grymt bra!! goo girl :) Vi ses ikväll gummsan, kraaam!

2008-11-06 @ 16:16:36
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle

aaah gumman.. usch inte fa ont i magen igen :( Du far se till sa det inte blir varre o ta hand om dig! Sota lilla India, tur att du har henne och Magnus i alla fall! :) Prata med Marie nu, vill ocksa komma o se film o ata kladdkaka :( PUSS

2008-11-06 @ 16:38:21
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Tessi

De e så mysigt när man har den där känslan! Att man är nöjd med allting och bara längtar efter de man redan har och inte de man saknar=) mys mys!

2008-11-07 @ 19:19:31
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0