Lunch med Frida!

Idag har energin varit hyfsat låg men jag tog mig iaf in till stan och åt lunch med Frida! Dagens höjdpunkt =) Vi var på Ming och åt och när vi kom dit var det nästan helt fullt!! Var galet mycket folk där men vi lyckades hitta platser iaf! Puh.

Lillmannen kände inte för att sova trots att han var trött men det gick rätt bra ändå, sen sprang Frida tillbaka till jobbet och jag och lillmannen drog en vända på stan. Hittade ett ganska fint linne på SeeMe men jag är lite osäker på vad jag tycker om det så jag köpte det inte. Måste fundera ett tag =)

Nu ligger lillmannen i vagnen på bron och sover och jag slappar i soffan.. sköönt! Läste att Marie och Adam har köpt en ny soffa och det vill jag också göra jue!! =) Men det är ju grymt onödigt att köpa en till lilla huset.. får klara mig tills det är inflyttning i stora huset. Tyvärr =)


Jo, sorry för depp inlägget igår! Försöker vara positiv men ibland misslyckas det.. är bara så trött och lite nere just nu men det blir ju inte bättre av att gnälla direkt! Ska försöka få igång dom positiva tankarna igen.


Nu ska det slappas på soffan!


Kommentarer
Postat av: Miii

joo de kanske är lite onödigt att ni köper soffa till lillstugan men sen i storhuset kommer ni kunna köpa en gigantisk soffa :) Joo hoppas du kommer i bättre tankar snart gumman! inge kul och va nere! pussokram!

2011-01-28 @ 17:25:22
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0