Lång lista

Idag har jag en lång lista med saker som behöver göras.

* Baka inför mitt "kalas" i helgen
* Städa upp lite
* Gå en promenad
* Tvätta
* Dammtorka
* Klippa lillmannens naglar

Och en massa mer.. suck.. vet inte hur jag ska orka/hinna med allt. Sen kommer sambon vara borta nästan hela helgen så jag blir dessutom ensam med lillmannen och ska hinna fixa allt.  Känns som ett omöjligt uppdrag eftersom att han bara vill vara i min famn hela tiden. Med lite tur så sover han i vagnen efter promenaden så att jag hinner göra lite då!

Har suttit och kikat på scrapping saker sen jag vaknade.. åh va mycket fint det finns. Vill typ beställa allt jag ser =)

Nu ligger lillmannen i mitt knä och äter/surrar =) Hoppas han somnar till lite så jag hinner klippa hans naglar! Går ju som inte att göra det när han är vaken och små armarna far som väderkvarns vingar =)



Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallojj!

Har du provat bärsele eller schal? Fungerade suveränt med Elias då han bara ville va i famnen =) Fick liiite mer rörelsefrihet och han fick ändå vara med =)

Kram

2011-01-13 @ 23:30:16

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0