Tur jag har mina små hjärtan.

Alltså jag hatar verkligen att vara själv på nätterna! Jag är mörkrädd och så vill jag helt enkelt ha någon hos mig. Men det har nog blivit värre sen jag och Magnus blev tillsammans, man är ju så van att för det mesta ha någon nära.
Fast det funkade ju bra när jag var singel och bodde i lägenheten. På ett sätt kan jag sakna den tiden lite.. att bara ha sig själv att bry sig om och inte behöva ta hänsyn till någon annan hela tiden. Att bara vara sin egen.

Just nu ser väl prioritets ordningen ut såhär:

1. Lillmannen, såklart =)

2. Ja.. där säger jag nog India.. haha, tur att älsklingen visste från början att hon nästan alltid kommer före =)

3. Älsklingen

4. Jag

 

Tänk på den tiden då det bara var jag och India =) Vi hade det som rätt mysigt! Och hon sov alltid tätt intill mig i sängen.. hihi.

 

Men ingenting slår ju såklart att ha en egen liten familj!


Nu ska jag krypa ner brevid min lilla son. Hoppas vi alla (3) får en god natts sömn! India blir också trött av jobbiga nätter.


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Lina

det är trist att vara själv men jag börjar bli van..



det är så länge sen det bara var jag och björn så jag har glömt hur det känns att inte vara mamma ;)

2011-02-05 @ 11:22:51
Postat av: Johanna B

Naturligt att djuren kommer före.;) De är ju som ens barn.

Det är inget snack om min mammas prioritering haha!



Väldigt bra att India inte blivit svartsjuk - hon hhar blivit storasyster istället! Precis det de säger att man ska sträva efter om man har ett äldre barn som blir svartis.

2011-02-05 @ 19:51:55

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0