Skrutt bebis =)

Snacka om att våran lilla plutt är tjurig och envis!!

Älsklingen steg upp med honom runt 9 tiden i morse och pluttis brukar alltid bara vara vaken typ en timme innan han behöver sova ca 30 min igen.

Men inte idag. Han var jätte trött men vägrade att sova, höll på gorma med honom i en timme först men sen gav jag upp och tog upp honom och han vart hur nöjd som helst då.

Efter ett tag provade jag igen med samma resultat.

Bytte på honom och tog på honom overallen och la honom i vagnen och gick ut på gården.. tog 5min så sov han! =)

Så nu ligger han och sover på bron, knas unge.. haha.

Fattar inte varför han ska hålla på å tjura så förbaskat när han ska sova ibland, det är väl bara stänga ögonen och sova. Måste ju vara skit jobbigt att streta emot sådär.

 

 

Haha.. bara för att jag skrev att han sov så vaknade han nu! Nåja.. han har då sovit ca 40 min så.

Ska ta med honom och hoppa i en dusch strax. Sen kommer mamma och pappa hit och hälsar på lite =)

Och älsklingen jobbar på i stora huset idag också.

 

Hoppas ni har en bra lördag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Usch det är sååå jobbigt! Men upptäckte med barn nr2 att oftast då dom tjurar så är dom antingen övertrötta, inte trötta eller på väg att byte sovvanor.... suck.... men vagnen är skön ;)

2011-04-10 @ 21:03:05

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0