Fullt upp idag!

Idag fyller India 4 år! =) Idag fick hon en bit pizza och imorgon ska vi fira henne med att gå på hund café. Få se vad hon tycker om det.

Idag tog vi lite sovmorgon och bara tog det lugnt hela förmiddagen. Sen kl 14 så var vi hos barnmorskan och gjorde en bebis koll. Det gick bra.. allt ser normalt och bra ut. Magen har växt 3 cm sen sist vi var där.
Frågade om det går att göra nånting för att slippa kramperna i benen som jag har rätt ofta nu.. men tyvärr så är det bara härda ut. Skrämde ju halvt ihjäl älsklingen för några nätter sen när jag vaknade med en grymt kramp och bara skrek rakt ut typ =)

Efter barnmorskan så for vi till Luleå, jag shoppade gummistövlar på skokanonen och mjukisbyxor på cubus. Dock blev det ganska stora mjukisbyxor =) Visste precis vilka jag ville ha, ett par vita på herravdelningen, meen när vi var där så hade dom inte som byxorna i small.. så då tog jag ett par i medium istället. Och herr medium är ju lite större.. haha. Men dom är grymt sköna och det var det som var det viktiga! =)
Vi passade på att handla på ica maxi på vägen hem och sen köpte vi pizza på milano. Mums!


V.24


Mina nya gummistövlar =)


Nu blir det att tända på majbrasa nr 2 och sen slappa lite mer på soffan.


Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Oj vilken stor mage du har fatt... hur lange ar det man ar gravid...? till vecka 32 nanting eller?! Hehe har noll noll koll!!! Puss darling miss u

2010-05-06 @ 02:17:32
URL: http://marli,blogg.se
Postat av: Cissi

Fin-magen =)



Grattis till India och grymt coola stövlar =) =)

2010-05-06 @ 05:05:02
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tessi

ja coola stövlar kan man minst säga.. måste oxå skaffa;P

2010-05-06 @ 10:31:51
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

oj va fina stövlar :) verkligen skitsnygga, vill också haaa!!

2010-05-06 @ 20:57:44
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0