Ahhhh!!

Shit va svårt det är att skriva ett vettigt mejl när det inte är på svenska!!! Har just skickat iväg ett mejl till företaget som tillverkar barnvagnen som vi vill ha. Har hittat en återförsäljare men i Tyskland där vagnen tillverkas, och nu måste jag få reda på om dom kan skicka den till Sverige! Och vad frakten skulle bli isåfall.
Tänkte först försöka skriva på tyska men det var ju bara fet glömma så det fick bli engelska istället.. hoppas jag lyckades få ihop vettiga meningar =) Och hoppas verkligen att dom kan skicka den hit och att det inte kostar så mycket! Har typ fet panik över allting just nu.

Jag och älsklingen har sett film och ätit melon just och fyy fasen va sugen jag blev på brie ost och honungschevré!! Måste ha en ost kväll så fort jag bara får =)

Jobb helgen är avklarad nu också.. nu har jag bara en jobb helg kvar!!! Wiihoo!! =) Ska försöka få en semester dag på fredag så jag får en 3 dagars helg så jag kan vila ut ordentligt. Hoppas det går att lösa. Och så är det ju satc 2 på fredag också.. ska bli såå jävla kul! Lite därför jag vill vara ledig fredagen också.. kommer inte orka sitta i kassan 9-18 och sen fara direkt och sätta mig och se filmen i 2,5 timme.

Nåja.. ska försöka slappna av nu och gå och sova.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Miiii

Hoppas ni får tag i barnvagnen! :) hehe näe tyska hade varit lite krångligt o skriva på hehe. Hoppas du också får ledigt på fredag :) vore skönt för dig! jag längtar massor till biooooon! :)

2010-05-24 @ 21:26:54
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

näe du jag hade inte heller fixat att skriva mail på tyska :) finns det ingen barnvagn av annan sort ni kan tänka er då?

2010-05-24 @ 22:15:45

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0