Solen skiner!

Åh va enormt härligt det är när solen tittar fram! Gjorde inte så mycket att det var svinkallt idag.. humöret steg rak upp ändå =) Riktigt bra dag! Jobbade 10-14.45 sen hämtade jag upp Frida och så mötte vi upp Tessi på salong saxarna för dom sökte folk till nån klipp/färg visning dom ska den 7/3 tror jag det var. Fick dock reda på det på jobbet idag så jag for dit risig och osminkad.. haha.. med halv skitigt hår =) Haha. Hade tydligen varit rätt många som sökt å dom undra vad man kunde gå med på i klippnings väg... jag sa bara att ja.. jag är ju lite rädd om längderna men lugg och färgning får ni göra vad ni vill med. Vill ju inte bli korthårig om jag kommer med! =) Dom skulle iaf höra av sig sen nångång om man kom med. Kan ju vara en kul grej iaf. Fast det är en heeeel ledig lördag som går åt så.. hmm..

Insåg idag också hur otroligt blek jag är! Borde definitivt sola mig lite.. är ju nästan genomskinlig! Eller göra en såndär sol dusch! Fast jag vill inte bli orange eller flammig! Nån som vet nåt bra ställe som är duktiga på sånt???

Sen så mår jag bättre efter sjukhus besöket i måndags också.. det var riktigt vidrigt och jag hoppas jag slipper göra det igen! Blä.. men tanken är ju att jag ska slippa UVI ett bra tag nu så då kan ju några dagars "bra" smärta vara värt. Har iaf fått ännu mer tabletter att ha hemma och ta när jag behöver. (förhoppningsvis inte alls då=) )

Längtar riktigt mycket till USA nu.. känns rätt nära nu.. måste spara massa massa pengar så jag kan shoppa mycket =)
Å att träffa Marre igen.. hur sjukt roligt kommer inte det att bli??! =) Puss på dig gumman!

Nu ska jag sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Puss pa dig ocksa gumman! Saknar dig jattemycket, det ska bli sa himla underbart att traffas igen! :) shit vad vi kommer kramas! Hihi, vad bra att du mar lite battre nu i alla fall efter sjukhusbesoket! Kram

2009-02-11 @ 00:00:33
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0