Små fix..

Nu är det verkligen bara små fix kvar att göra i hallen.. måla väggen där garderoben ska vara vit och sätta upp lister.. och flera lister har vi redan fått upp så det är typ bara tak och golv lister kvar!! Så grymt skönt och jag och Magnus är sååå grymt nöjda också, blev riktigt bra! Nu måste det snart bli myskväll/fest kväll här och inviga hallen =)
Jag måste se till att bli frisk först bara.. ska till en läkare imorgon och kolla upp mina lungor! Har helt sinnessjukt ont i höger lunga när jag andas och hostar nu.. det är typ helt omöjligt att andas djupa andetag. Mamma tror att jag har hostat så det har blivit en spricka i nåt revben.. haha.. men jag vet inte =) Får se imorgon va läkaren säger iaf.. det blir nog bra =)
är iaf på bra humör och känner mig rätt pigg ändå.. skulle bara hostan och lungorna ge sig skulle jag vara på topp! =)

Blev riktigt överraskad igår också förresten! En av Magnus kompisar fyllde år och älsklingen och massa andra skulle dit och festa men jag orkade inte följa, så jag var ju som inställd på att åka och hämta Magnus på natten när dom var klara men så vid typ 12 tiden så kom han hem för han hade inte känt för att festa. Så då såg vi film och spikade lite lister istället =) Så det var lite kul!

Men nu kräver min lilla India lite uppmärksamhet här.. hon är riktigt gosig så vi ska gå och kramas nu!

kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

skönt om ni snart e klara :) kommer bli supernice!

2009-02-02 @ 08:24:56
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0