Inte så mycket som jag ville..

Är det inte typiskt? När man far för att verkligen shoppa loss då hittar man knappt nånting =)
Köpte iaf ett par svarta Tiger jeans och min älsklings ögonskugga (make up stores empire) om jag spillde ut för ett tag sen. Sen blev det lite nagellack å sånt jox också. Mötte upp med älsklingen ett tag efter jag kom till Luleå när han hade slutat jobbet. Då gick vi och åt tidig middag på Baan thai..riktigt gott! Vi åt båda plankstek.. Mums! Sen strosade vi runt och kikade lite mer. Hade tänkt köpa nå skor men jag hittade inga som jag verkligen tyckte om =(
Men snart så kommer ju alla härliga vårkläder in och då kommer det bli mer shopping!
Dessutom är det ju bara bra om jag inte gör av med så mycket pengar innan USA =)


Nu ska jag bara slappa och mysa med vovven

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0