Bakis söndag

Hihi.. hade riktigt kul igår =) Det måste vi verkligen göra om! Jag och älsklingen for till S och N och där var det fler folk så vi satt och surra hur mycket som helst! Sen for vi till Ice och härja på.. skit kul! Tog massa bilder men jag har inte hunnit titta på dom än.. har varit en riktigt seg dag! Kom inte i säng förens runt 5 tiden.. trodde aldrig att jag skulle vakna till idag. Fast vi har faktiskt varit och handlat och gjort middag men sen slängde vi oss på soffan igen =)

Och jobb imorgon..inte alls kul, den här helgen har gått alldelens för fort! På onsdag får jag lön och jag är så grymt sugen på att åka till Luleå och shoppa! Fast jag måste ju spara lite pengar också.
Åh.. prata med Marre i telefon igår också..  så himla kul att höra din röst gumman! Vi var precis på väg ut på krogen så jag hörde knappt vad du sa ibland men kul ändå =) Längtar så mycket tills vi ses! Inte länge kvar nu!
Åh Tessi som också ska vara brudtärna =) Ni kommer vara sååå himla fina! Ska ta så mycket kort som det bara ryms i min kamera =) Åh va kul det ska bli!

Nä nu ska vi äta glass!
Kram


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hey baby, det var helt underbart att prata med dig!!!!!! Och fa hora din rost, jag sken upp som en sol!!!! Saknar dig sa mycket! Du ar en san underbar och fin van!!!!!! Love love love!

2009-02-23 @ 01:41:50
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0