Så var det lördag...


..Vilket för min del betyder jobb den här helgen.
Är helt slut efter dagen jobb.. vilket nog mest beror på att jag var tvungen att kliva upp kl 07.00.
Så förhoppningsvis så blir det en tidig kväll.

Imorgon är det jobb 12-19.30 som gäller och sen är jag ledig i 2 veckor igen.
Är ändå rätt okey att bara jobba varannan helg =)

Och jag håller på att längta ihjäl mig tills på fredag... då är det nämligen Sara och Mia dag!!! =)
Kommer bli den bästa dagen på länge.

Igår var jag förresten på stan en sväng och det följde faktiskt med ett par byxor hem!
Yey!
Spanade in dom redan i i våras/somras men köpte dom aldrig vilket jag ångrade bitter sen, så när dom nu hade fått in dom igen så var jag ju tvungen att slå till.
Är även en väska rikare också =)

Ids inte fota och visa nu utan det får bli en annan gång.

Nu är det horisontalläge som gäller!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0