Zzz

 

Hojja va trött jag är idag! Blev ju sent men jag drack iaf ingenting.

Hade köpt några cider men var som aldrig sugen på att dricka dom under kvällen =)

Men det var iaf riktigt trevligt!!

Tyvärr var ju inte vädret det bästa men elden värmde som tusan så vi hade det riktigt bra ändå.
Sen gick vi in efter ett tag och satt och myste och surrade.
Sen kom det ett gäng till när dom första hade farit vidare så vi var ändå rätt många.
Och lillmannen kämpade på in i det sista och var vaken riktigt länge =)

Och jag har ju fått dille på att dammsuga sen jag köpte en ny dammsugare, så vid 01.30 tiden när alla hade farit så plockade jag undan alla flaskor och glas och så ställde jag mig och dammsög.. haha!
Men det är ju skönt att kliva upp till ett städat hem =)

Idag ska vi fira min lillebror som fyller år imorgon och så tänkte vi kanske kika på motorcyklarna i första maj rundan.


Våran majbrasa!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

va stor och fin den var, vi tänkte titta förbi er efter vi hade vart på majbrasan vid forsgården men kidsen vart trötta :)

2011-05-02 @ 10:14:34

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0