Tisdag!


Idag har det varit fullt upp.
Först var vi på bvc på morgonen på 8 månaders kontroll.
Nu väger lillmannen 8890g och är 71,5cm lång!

Våran stora lillkille =)

Efter bvc var vi in en sväng på jobbet och surrade lite, sen var vi till beijer och sen direkt till mamma-bebis träff.

Och vi har nyss kommit hem därifrån, lika trevligt som alltid var det.

Och idag var alla med.. grymt kul!!

 

Nu ska jag dona på lite här hemma och sen blir det soffmys.
Sen jag köpte den nya dammsugaren har jag blivit helt manisk med att städa.
Har dammsugit minst en gång om dagen!!

och diskat och torkar skåpar och bänkar så fort det har legat ett papper på den typ =)

Haha.

 

Älsklingen undrar om det inte finns nåt mellanläge, förr städade jag alldelens för sällan och nu är det nästan för mycket =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

nöt inte ut golvet av allt dammsugande bara ;)

2011-05-03 @ 19:24:22

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0