1:a maj


Nu är sommaren snart här! (hoppas jag iaf)

Idag har vi inte ansträngt oss speciellt mycket, vi var och kollade på alla motorcyklar, var ändå himla många med tanke på vädret!
Sen var vi ju som sagt på kalas också.
Igår kväll slängde jag ihop en kolacheesecake som jag tog med idag och den var faktiskt riktigt god, dock rätt söt och sliskig så man åt inte alltför stora bitar =)
Sen fick vi även middag hos mamma och pappa så det slapp vi också göra idag.

Nu blir det nog bara att känna lugnet och mysa i soffan resten av kvällen.
Lillmannen är rätt trött och gnällig idag och det kan jag förstå, var ju mycket aktivitet och sen kväll igår.

Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0