Wiihooo!

Jag tror alla snälla krya på dig önskningar som jag har fått har hjälpt! =) Idag känner jag mig bättre, knappt nån feber och inte alls lika ont i magen och kroppen. Så nu håller vi tummarna att det är helt borta tills ikväll!


Snart kommer sambon hem och då ska han ta med sig lillmannen och fara på fredags lunch så då blir jag ensam, borde ju verkligen vila och blir frisk men jag är sååå sugen på att scrappa lite. Hmm.. får se vad det blir.

Lillmannen var förresten jätte duktig och somnade alldelens själv nu när han skulle somna! Jag la bara ner honom och så gick jag och skulle göra en flaska till honom men nör jag gick in till honom igen så sov han redan =) Min duktiga lilla kille =)

Nu ska jag vila på soffan med India!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad skönt att du mår bättre :) Om du vill/kan så får du ju gärna komma i morgon :D

2011-03-18 @ 12:38:43
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0