Ut och elda!

Kl 12 kommer det hit några mammor och bebisar och så ska vi sitta ute och elda och grilla korv och pinnbröd. Kommer säkert bli himla mysigt! Synd att det inte är så varmt men vi har ju en eld och så värmer säkert solen lite också.

Har fått sova en liten stund nu på morgonen så jag är liiite piggare nu men långt ifrån utvilad. Fast å andra sidan är det väl 8-9 månader sen jag kände mig utsövd =) Och en hel natt har jag inte sovit på lika länge. Men så kan det vara. Bara hoppas att han börjar sova bra snart!


Nu ska jag iaf ta och göra oss iordning för att gå ut.


Kommentarer
Postat av: Elina

Mysigt med korvgrillning. :)

2011-03-29 @ 13:33:34
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0