Tisdag...

Och inte vilken tisdag som helst utan fettisdag! =)

Idag lär det ju gå åt några semlor om man säger så.. hihi. Får se om jag lyckas få tag i nån.


Idag har jag varit och kollat till spiralen och allt såg bra ut! Men jag har ju inte känt av den direkt heller så egentligen kändes det lite onödigt att göra den där kontrollen. Men men.. det är väl lika bra antar jag.

Tror att lillmannen är på bättringsvägen också nu!! Han har ganska nyss ätit mormors kalops med god aptit och så fick han lite päronpuré till efterrätt =) Och i morse åt han nästan en hel portion gröt till frukost. Det är länge sen han åt så här bra på en hel dag. Förra veckan fick jag ju bara i honom lite lite ersättning. Jag hoppas verkligen att det har vänt nu. Och nu får det lov att dröja lääänge tills han blir sjuk igen!

Sambon ligger däckad fortfarande dock, blir han inte bättre tills imorgon så ska jag skicka iväg honom till en läkare. Är ju livrädd att han ska smitta ner lillmannen igen. Men förmodligen så är det väl lillmannen som har smittat sin pappa och då borde han ju inte åka på somma virus igen tycker man. Jag känner då inte av nånting alls iaf.. lite konstigt eftersom att mitt immunförsvar är typ kasst =) Men jag är himla glad att jag har klarat mig.. skulle vara jobbigt att vara sjuk själv och behöva ta hand om en bebis också.

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen funderar jag på om jag skulle baka nånting...


Have a nice day!

 

 





Kommentarer
Postat av: Elina

På barnens hus. :) Åk dit och kika, det finns ju hur mycket vagnar som helst, billiga som dyra! :)

2011-03-08 @ 17:19:05
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0